Poslijepodnevni rad: Prvi vjesnici proljeća - visibaba

Prvi vjesnici proljeća zabijelili su se u travi, ali i u poslijepodnevnom radu. Djeca su razgovarala o visibabama, uočavala koje sve dijelove imaju u odnosu na druge biljke, kada rastu (koje godišnje doba), brojali su koliko latica imaju i sl.. Poželjeli su se i likovno izraziti na tu temu. Temperama je svatko izrazio svoju ekspresiju i viđenje tog nježnog cvjetića.
Djeca vole istraživati temperu kao likovno sredstvo. Jasne, osnovne boje miješanjem daju nijanse ili sasvim druge boje. Tako djeci služe i za istraživačke aktivnosti. U početku dijete istražuje i koliko vode treba dodati temperi, da bi se postigla savršena tekstura za rad. Nanošenje tempere različitim sredstvima (kist, prstići, drveni štapić, kotači vozila, klikeri...) još je jedan od oblika istraživačkih aktivnosti u kojima likovnost dobiva jednu novu dimenziju.









