Od ove pedagoške godine 'Bubamarice' borave u novoj sobi, u zgradi 5. Nova soba, centri za igru, novo dvorište, dvorana, zanimljivi materijali i poticaji za igru, sve to je motiviralo 'Bubamarice' na sudjelovanje u različitim aktivnostima. Djeca se pri dolasku u vrtić vesele jedni drugima, pozivaju prijatelja u igru, oponašaju kroz igru svoje doživljaje, uče i istražuju svim svojim osjetilima.
Za što 'Bubamarice' pokazuju interes i što ih veseli?
Ovo su neke od aktivnosti:
-listanje i gledanje slikovnica, slušanje priča, pričanje priče po slici („Crvenkapica“, „Tri praščića“, „Zlatokosa“, „Piko“, „Maca papučarica“, Djed i repa“)
-igre s pjevanjem („Mali jež“, „U šumici zeko“, „Na lijevo desno…“)
-dječje pjesmice s pokretom („Šapice mi zeko daj“, „Kad si sretan“, „Mali ples“)
-slikanje temperom i kistom (miješanje boja, oslikavanje lišća i otisak, oslikavanje i otisak dlana, oslikavanje voća (oblik voća od papira), oslikani „jež“…
-igre konstruiranja i građenja (ZOO vrt, tornjevi, vozila, kućice za životinje)
-igre sa slikovnim materijalima (pronađi istu sliku (voće, povrće, lišće, vozilo), Koje je boje ova riba? Što jede ova životinja? Prepoznaj geometrijski oblik…
-aktivnosti na temu „Voće i povrće“: prepoznavanje, imenovanje, razlikovanje, kreativno izražavanje, govorne igre uz pomoć slika, kušanje…)
-igre u dvorani i na dvorištu (poligoni, igre s loptom, mini golf, provlačenje kroz „tunel“, preskakanje užeta, kotrljanje na strunjači, igre u pješčaniku, skupljanje lišća).
Igra je najvažnija djetetova aktivnost u predškolsko doba. Kroz igru dijete uči, razvija se, upoznaje sebe i svijet u kojemu živi. Igrom dijete razvija osjećaj sigurnosti, samostalnosti, samokontrole, kompetencije te razvija vještine na svim područjima (motoričke, emocionalne, kognitivne, socijalne i govorne vještine), te jača samopouzdanje.