„Slušanje djeteta i uvažavanje njegovog mišljenja dovode do toga da djeca postaju (su)oblikovatelji odgojno-obrazovnog procesa i aktivni (su)konstruktori kurikuluma. Djeca smisao svojih aktivnosti pronalaze uživajući i sudjelujući u njima na svoj poseban način. Oni prostor doživljavaju kao mogućnost za djelovanje“ (Slunjski 2015).
Tako su se i 'Kikići' aktivno uključili u izradu didaktike, materijala, sredstava za rad i istraživanje. Svojom kreativnošću doprinijeli su uređenju prostora koji ih svakodnevno okružuje. Dijete ne samo da se igra, nego i uči i upoznaje cjelokupni proces dolaska do produkta. uživa u procesu stvaranja i istraživanja nečega novoga.
- Aktivno sudjelovanje u izradi plakata „učimo boje“
- Ukrašavanje zavjese otiscima dlana (centar za osamu)
- Izrada kolačića i pomfrita (centar kuhinje)
- Kuhanje i izrada plastelina (centar istraživačkih aktivnosti)
- Izrada slimea (centar istraživačkih aktivnosti)
- Izrada didaktike za poticanje predmatematičkih vještina.
„Prostor koji nas okružuje utječe na to kako se osjećamo, kako razmišljamo, kako se ponašamo i zapravo dramatično utječe na kvalitetu našeg života. Dapače, u svemu što radimo prostorno okruženje nam može olakšati ili otežati.“ (Greenman, 1998 str 168) Pogledajte kako su 'Kikići' obogatili svoj prostor u vrtiću.