"Mentorski susreti ZA dobrobit djeteta"

  Događanja         11.06.2021.
"Mentorski susreti ZA dobrobit djeteta"

Kao još jedan pokazatelj kvalitete rada, truda i zalaganje, profesionalne spremnosti na razvoj u Dječjem vrtiću CVRČAK Virovitica je i objava stručnog članka u časopisu Dijete Vrtić Obitelj (DVO br. 97, 2021) pod nazivom „Mentorski susreti ZA dobrobit djeteta“, kojega potpisuju odgojiteljica Ivana Bucifal i ravnateljica vrtića Sandra Moslavac. Tema o kojoj govore je važnost dokumentiranja, praćenja, procjenjivanja i planiranja kao vrlo važnog segmenta rada odgojitelja, ali i ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Također naglašeno je da kvalitetna odgojno-obrazovna praksa vrtića i kurikulum koji se iz nje generira ostvaruje se i razvija 'iznutra', od odgajatelja i stručnih djelatnika vrtića, za što im je potrebno osigurati primjereno kontinuirano profesionalno učenje i razvoj (Pavlic, K., DVO, br 79, 2015).

U sklopu Projekta 'Poslijepodnevni rad Dječjeg vrtića Cvrčak Virovitica' koji je bio odobren u sklopu otvorenog trajnog poziva Unaprjeđenje usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja osigurano je i usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika. Edukacija je planirana u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem Korak po korak iz Zagreba i njihovim stručnim vodstvom i mentorima. Prva u nizu realiziranih edukacija je 'Uvodni Korak po korak u radu s djecom predškolske dobi', tijekom koje su sudionici kroz interaktivne radionice, predavanja, prikaze prakse i osiguranu literaturu imali priliku povezati teorijska uporišta razvojno-primjerenog pristupa i primjenu u praksi. Kroz aktivno učenje sudionici su usvojili nove spoznaje o važnosti i načinu formiranja okruženja za učenje djece, o važnosti igre, individualizaciji i načinima prilagodbe plana i programa, načinima praćenja i bilježenja djetetova razvoja kao i o strategijama uključivanja roditelja u rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Druga edukacija planirana projektom 'Mentorska podrška u unapređenju odgojno-obrazovne prakse' omogućila je konkretnu podršku mentorice Učilišta Helene Burić odgajateljicama u planiranju unapređenja kvalitete prakse. Mentorski rad je organiziran u dvomjesečnim sastancima s odgajateljima i stručnim timom vrtića na kojima se raspravljalo o kvaliteti poučavanja, razmjenjivali su se primjeri dobre prakse, resursi i materijali za rad, gledale i komentirale video-snimke koje ilustriraju kvalitetnu praksu, razvijali planovi za unapređenje rada i pratila se njihova implementacija. U radu je korišten instrument ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse.

Dječji vrtić CVRČAK Virovitica ponovno je prijavio Projekt 'Poslijepodnevni rad Dječjeg vrtića Cvrčak Virovitica' i čeka se rješenje natječaja.

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje.
Prihvaćam sve kolačiće