'Tratinčice' uče neposrednom aktivnošću, kroz igru i istraživanje

  Skupina Tratinčice         28.11.2021.
'Tratinčice' uče neposrednom aktivnošću, kroz igru i istraživanje

Djeca uče istražujući određene materijale kroz različite aktivnosti: istraživanje zvukova, boja, pijesak, privlačnost magneta, voda, kombinirane igre, brašno, tijesto i domaći plastelin. Odabirom različitih materijala možemo utjecati na kvalitetu djetetovih znanja i motivaciju za istraživanje. U ranim godinama postavljaju se temelji tjelesnog, emocionalnog, intelektualnog i socijalnog razvoja. Socijalno okruženje posebno utječe na učenje djece. Dijete uči zajednički rješavati probleme sa vršnjacima ili odraslima. U vrtiću djeca uče prihvatiti svoje ali i tuđe potrebe i različitosti te zajednički surađivati. Također nam je važna i kvaliteta govorno - komunikacijskog konteksta jer djeca uče jezik u poticajnom jezično - komunikacijskom okruženju, a dijete s kojim se razgovara, uči razmišljati.

Na sljedećim fotografijama prikazana su djeca u igri, u unutarnjem i vanjskom prostoru, gdje svojom aktivnošću i iskustvom stječu nove spoznaje o sebi, ljudima oko sebe i prirodi te prirodnim pojavama (jesen, kiša, lišće i sl.).

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje.
Prihvaćam sve kolačiće