Dječje stvaralaštvo kao temelj uređenja prostora vrtića

  Događanja         20.11.2021.
Dječje stvaralaštvo kao temelj uređenja prostora vrtića

U predškolskoj se ustanovi dijete upoznaje s likovnim jezikom i njegovim elementima. Cilj odgojitelja tijekom odgojno-obrazovnog rada je potaknuti djecu na likovni izraz na način da putem njega usvoje nova znanja, vještine i vrijednosti. Likovne aktivnosti ne pridonose samo umjetničkom izražavanju. Integracija likovnih aktivnosti sa ostalim aktivnostima koje se provode u dječjim vrtićima, kao npr. matematičke aktivnosti, glazbene aktivnosti te učenje jezika. Odgojitelj osigurava prostorno-materijalno okruženje za realizaciju likovnih aktivnosti, a stvaralaštvo djece potom se uklapa u prostore u kojima djeca borave. Korist je tada višestruka i za djecu i odrasle, a prostor vrtića postaje mjesto gdje se dijete i njegovo stvaralaštvo uvažava, potiče, mjesto gdje djetetovi radovi služe za uređenje prostora i stvaranje poticajne atmosfere.

Upravo tako radi tim za estetsko uređenje prostora zgrade 5. Dječji radovi dio su postava koje se izmjenjuju u prostoru i odražavaju podršku dječjem stvaralaštvu.

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje.
Prihvaćam sve kolačiće