Svako dijete je sklono istraživanju i otkrivanju, a mi odrasli smo dužni ih motivirati, poticati i osigurati im raznolike situacije, predmete i prostore za slobodno istraživanje, stvaranje iskustava, iskustveno učenje.
Sadnja biljaka je jedna od prilika kroz koju se djeca povezuju s prirodom i iskustveno uče o njoj. Dobivaju bolji uvid u prirodne procese, važnost biljaka, usvajaju nove pojmove, grade znanja, bogate spoznaju, razvijaju ekološku svijest i odgovornost. U organizaciji i realizaciji aktivnosti sadnje povrća, jagoda i cvijeća u našem vrtu od velike pomoći su bili roditelji djece.
Djeca su bila uključena, aktivno su sudjelovala su u svim aktivnostima prije i za vrijeme sađenja:
Tijekom ovih aktivnosti djeca su boravila na zraku, imala su priliku zadovoljiti potrebu za kretanjem, razvijala su koordinaciju oko-ruka, uvježbavali su i usavršavali rad s alatima, stjecala su iskustva putem svih osjetila, jačala socijalne kompetencije, rješavala problemske situacije i jačala sliku o sebi. Nakon sadnje djeca će brinuti o vrtu i biljkama, promatrati i svakodnevno pratiti promjene koje se događaju u vrtu, a na kraju i uživati u plodovima svoga rada.
Hvala roditeljima na suradnji i podršci!
Odgojiteljice Bernarda i Ivana.